- Prvé sv. prijímanie
- Sviatosť birmovania
- Sviece
- Omšové víno
- Devocionálie
- Liturgické predmety
- Liturgické oblečenie
- Knihy
- Audio / Video
- Biblia
- Bioetika
- Birmovka
- Božie Milosrdenstvo
- Brožúry
- Cirkevné dokumeny
- Časopisy, periodiká
- Darčekové knihy
- Detské knihy
- Duch Svätý
- Duchovná formácia
- Filozofia
- Geografia, Cestovanie
- História, dejiny
- Hľadanie Boha, Ježiš
- Kresťanský život
- Krížové cesty
- Krst
- Maľovanky
- Manželstvo
- Mariánska literatúra
- Mladým
- Modlitby, sviatosti
- Modlitebníky
- Poézia
- Pôstne obdobie
- Prvé sväté prijímanie
- Rodičovstvo
- Psychológia
- Rodina, výchova
- Rozvoj osobnosti
- Spevníky
- Spiritualita, Teológia
- Spytovanie svedomia
- Štúdium Biblie
- Svätý Otec František
- Uzdravenie, oslobodenie
- Vianočné čítanie
- Vzťahy, komunikácia
- Zamyslenia, výroky
- Zjavenia, posolstvá
- Životopisy, osobnosti
- Knihy CZ
- Sochy
- Úvod
- >>
- Knihy
- >>
- Rozvoj osobnosti
- >>
- Stačilo!
Stačilo!
Všetci sme sa už stretli s deťmi, ktoré na prvý pohľad vyzerajú nevychovane, akoby ich rodičia nezvládali výchovu alebo sa im vôbec nevenovali. Deti, ktoré sú stále v pohybe, aj keby mali sedieť, deti, ktoré skáču do reči dospelým aj tie, ktoré „neustále“ plačú. Aj takto sa prejavuje porucha ADHD.
Autorka v publikácii poukazuje na prejavy tejto poruchy u detí mladšieho školského veku, charakterizuje problémy žiaka s ADHD a jeho vzťahov v triede ako aj problémy a situácie, s ktorými sa stretáva učiteľ vo vyučovacom procese a ponúka účinné postupy a praktické odporúčania vo vzdelávaní žiakov s ADHD.
Monografia vychádza z praxe. Dopĺňajú ju rozhovory s odborníkmi, učiteľmi a študentmi.
Adresátmi tejto publikácie sú predovšetkým učitelia, vychovávatelia, pedagogickí asistenti, tréneri, ale aj odborníci, ktorí prichádzajú do kontaktu s deťmi s poruchou pozornosti a hyperaktivitou (školský psychológ, logopéd, špeciálny pedagóg, asistent, sociálny pedagóg).
Parametre
Autor | Soňa Vancáková |
---|---|
Počet strán | 160 |
Rok vydania | 2018 |
Väzba | lepená / mäkká obálka |